RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Robert - 21 september 2009 19:31

Hm, vad ska jag skriva idag? Jo kanske att jag fick veta vad jag fick på provet i fredags. Det blev det respektabla VG+ i betyg, och nog kände jag på mig det, för frågorna jag fick i provhäftet var en aning kluriga. Och vad kan det vara som gjorde att det gick bra trots allt. Svaret är tur (tror jag) men nog kan det vara så att jag brukar plugga och och läsa på in i det sista. Och det har oftast fungerat. I veckan kommer det att bli ett ytterligare prov i ett annat ämne och det inköp och varuhantering på torsdag. Då blir det visserligare lite mer att läsa på tills dess. Och jag får hoppas att det går bra ändå, men det får ödet avgöra.


En annan sak som kommer att hända den här veckan och det är att det kommer att bli friluftsdag på Norra berget. Och nog tycker jag att det passar att jag har en tid hos läkaren kl 13.00 Först trodde jag att det skulle bli en helt vanlig dag, och om det hade blivit det hade det blivit en kanske två lektioner som jag skulle gå misste om men nu blir det inte så. Och där vi kommer att befinna oss kanske inte ska kallas Norra berget men det är på samma höjd. Och det som vi kommer att göra där är orientering i närheten av Rygginstitutet som det kallas, och där kommer vi att vara nästan hela dagen. Och egen matsäck blir det och det blir nog alldeles säkert att det blir den traditionella macklunchen. Och man får hoppas att man blir mätt på det.


Nu måste jag ta itu med lite hemuppgifter som jag har fått.

Cya :)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards