RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Robert - 14 september 2009 21:37

Då var man tillbaka på banan igen och ytterligare en seg väntan på nästa helg. Och vad kommer att hända den här veckan, inte något speciellt förutom på fredag då jag ska ha terminens första prov i skolan. Så igentligen borde jag inte sitta här vid datorn och surfa utan sitta och plugga men det hinner jag oftast med så här i efterhand. Och dom gånger jag har haft prov har det oftast blivit över förväntan och det får jag hoppas att det blir den här gången också.


I alla fall sitter jag och väntar på att en fototävling ska dra igång. Det handlar om att få till den bästa bilden till skolkatalogen och bilden ska vara tagen på något som repressenterar Medelpad i någon form. Jag har bland annat bidragit med en tjusig bild när jag var på Uvberget för några veckor sedan. På den bilden ser man förutom Hulitjärn även en fin vy åt väster. Men det återstår att se om det faller juryn i smaken för dom ska utse dom bästa bilderna som man sedan röstar på. Och man kan rösta på Mima fotos webb och den drar igång den 22 september så det är bara att vänta och se.


Men annars så har den här dagen bjudit på ett strålande väder och yr.no har lovat det samma i morgon med en temperatur på nära 20 grader. Men sedan så vänder det men solen kan bestå ändå, även om det kommer att bli kyligare med tiden, men det återstår att se hur det kommer att bli.

Men nu måste jag plugga, men jag finns alltid tillgänglig här på bloggen och det går att se tidigare inlägg och förutom inlägg även musik att lyssna på.


Hej svejs

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards