RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Robert - 3 september 2009 20:57

Dagen präglades till stor del av studiebesöket på DHL i Birsta som jag och min klass ägnade dagen åt, och det var riktigt intressant att vara där. Och jag har upptäckt att torsdagarna kan vara riktigt pressade på eftermiddagen för klockan 15.30 börjar kursen i företagsekonomi och slutar 16.45 enligt schema. Och det skapar problem i och med att jag har bowlingträning 17.00 i Birsta. Men idag var det ingen lärare som kom till klassrummet där vi stod några stycken och väntade. Men efter ca 20 minuter så bestämde sig några av oss att helt enkelt gå där ifrån och jag själv lyckades få tag på en lärare som gick förbi och enligt hon var det visst något strul med den kursen eftersom det inte är bestämt än vilken som ska ha hand om undervisningen.

Men i alla fall så tyckte jag det var bra eftersom det tar tid att ta sig ut till Birsta på moppe, det kan ta upp till en kvart. I vanliga fall är det farsan som tar med mig dit ut. Men han har varit i Hudiksvall och kom hem till stan sent i eftermiddag. Men det löste sig i alla fall idag.

Det börjar dra ihop sig till Släktfejden i golf i helgen. Det är andra gången i år och man kan säga att det är en rätt ny tradition i vår familj. Tack vare den kan man säga att jag får stifta bekantskap med farsans många kusiner. Jag själv har inte en enda tråkigt nog men det är ändå jätteroligt att träffa kusinerna. Denna tävling spelas på Strängnäs gk och är verkligen en jättefin bana. Men mer om det skriver jag lite senare.

Hej hej.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards