RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Robert - 20 september 2009 22:30

Jag glömde visserligen att blogga i fredags och i lördags. Och jag kan säga att det berodde till stor del på att morsan hade främande och då fanns det inte tid att sitta och knappa på datorn, men nu när helgen är så gott som slut har jag tid att skriva lite och i fredags hände det en del grejer bland annat att jag hade prov i småföretagande och programforum som jag var representant i. Men det som snurrar i mitt huvud just nu är hur det gick på provet. Jag själv tyckte att det gick bra och att det blir ett hyfsat betyg, men det får jag veta senare i veckan. Och den här veckan får jag också se omjag är med i fototävlingen på Mima fotos hemsida, och tävlingen går ut på att fixa bästa omslagsbilden till gymnasie-skolkatalogen. Och man kan börja rösta den 22/9, bara så ni vet.


Och det som hände i fredags och i lördags var som sagt att mamma hade främmande, eller det kanske inte var något främmande för henne utan för mig. Det är i alla fall så att hon har träffat en ny karl på nätet och då var det så att han skulle komma hem till henne den fredagen så att jag fick träffa honom. Och jag måste säga att han var jättemysig och trevlig på alla sätt. Men middagen blev sen, för att det är inte vanligt att man äter middag vid 21.30 på kvällen, men det blev ändå jättebra. Och kvällen såg ut att bli väldigt lyckad tills det var dags för att sova, och jag brukar lite då och då lyssna på lite lugn musik innan jag sommnar för då brukar jag sommna lättare, trodde jag, för sen när jag hade stoppat undan MP3-spelaren så hörde jag konstiga ljud ifrån mammas sovrum. Och jag visste efter en stund att dom höll på med "du vet vad". Så då var det litre svårt att sova men sen blev det tyst äntligen men jag var riktigt morgontrött morgonen där på.


Lördagen blev också lyckad utan konstiga ljud från sovrummet, som tur var.

Och jag kan säga att jag haft en roligt helg trots allt, men nu måste jag gå och lägga mig för då är det måndag och man är tillbaka till allvaret igen.


Hej hej ;)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards