RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Robert - 17 september 2009 21:48

Ja då var man nästan framme till fredagen vilket är jätteskönt för min del och kanske för alla andra. Men först måste fredagen avklaras innan det är dags att ropa hej, bl a är det programforum på skolan som står först på dagordningen, och som efterföljs av ett prov i småföretagande. Jag får verkligen hoppas att det kommer att gå som en dans för min del men dom andra i klassen kanske det kommer att gå lite hursomhelst för, kanske för att dom inte lägger så stor vikt på skolan och gör andra saker istället. Men lyckligtvis är jag ingen sån, vilket jag har fått beröm för eftersom jag fick höga betyg förra året. Jag vill till exempel minnas att förra året bara några dagar kvar tills terminen skulle ta slut, fick jag beröm av rektorn på stående fot. Och jag försöker att det kan upprepa sig i år igen. Men det är långt kvar av detta läsår och mycket kan ända innan jag avslutat år 2 här.


Men som sagt så har jag ett knep för hur jag kan lyckas på ett prov, och det är att läsa på in i det sista så kanske det mesta sitter kvar i skallen när man väl sitter där med frågorna som man hoppas svara rätt på. Och hitils så har denna metod funkat och jag ska göra så imorgon. Sen kommer nästa lektion som är nog dagens sista dvs Svenska C (retorik). Sedan är det bara att ropa "Thank god it´s friday". En favoritfras som jag ofta använder på fredagarna. Och visst många i min närhet har också börjat med det, men det är bara några stycken som gör så.


Men mer om det skriver jag imorgon så tills dess önskar jag er en fortsatt trevlig fortsättning


Cya 

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards