RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Robert - 10 september 2009 22:15

Ah vilken härlig dag. Solen sken och det var jätteskönt ute. Då passade det jättebra att jag och nästan hela skolan var på Norra Berget idag. Och vad var det vi gjorde där, jo det var en hel del aktiviteter för ettorna som vi tvåor skulle hjälpa till med. Och det var inte bara olika aktiviteter vi fick hjälpa till med utan en del fick hjälpa till med mate som serverades där. Men i alla fall så var det jag och tre andra killar som var på en station som hette "Kast med liten tändsticka". Och det gick till på följande sätt att dom som deltog blev indelade i olika grupper, och var och en i gruppen fick alltså kasta en tändsticka var och att kasta den var oftast inte det enklaste, för tog man i för hårt gick den inte långt så det gällde att ha en speciell teknik på det hela.

Men tack vare att vi skulle till Norra Berget idag var att vi skulle samlas på en plats när man kommer dit och det skulle vi göra först kl 11.00, vilket innebar sovmorgon för mig och det var ju skönt. Och vi kunde gå hem vid halv fyra tiden ungefär. Och hur kan jag sammanfatta dagen som gått? jo jag tycker att det har varit en toppen dag, vad mer kan man begära?


Fast min dag var inte slut där riktigt än, för det är ju så att jag har bowlingträning varje torsdag eftermiddag, sen var in dag slut, kan man säga. Och imorgon är det äntligen fredag.

cya :)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards