RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Robert - 8 september 2009 21:01

Då var det dags för en ny vecka. Jag hade en del att göra igår så därför kunde jag inte sitta framför datorn men nu är jag ändå här och jag kan berätta att Blogga gratis har bytt namn och utseende och kallas numera Bloggplatsen. Och igår var det dags för skolfoto och man kan säga att det var länge sen jag var med på en skolfotografering senast. Men jag tyckte att det blev bra och sen när det var dags för den egna bilden på mig själv så var jag en av dom sista att komma fram och slå sig ner framför kameran och det resulterade i att jag kom lite sent till lektionen i småföretagande. Och det är det som jag tycker knepigt att man ska ha vanliga lektioner direkt efter fotograferingen, för man kan inte rå för att man är sist i kön till fotograferingen. Men jag lyckades ändå komma ikapp. Måndagen tyckte jag började segt dls för att morgonen började med info och layout som är en datakurs, och det här med data är inte riktigt min starkaste grej.

Och nu är det tisdag som började med uppstigning kl 7.00 för 8.30 hade jag mitt individuella val och strax där efter var det inköp och varuhantering. Och den lektionen blev nog dagens segaste eftersom jag inte begrepp mig på frågorna i boken och dessutom var det svårt att lista ut svaren. Men efter många om och men blev jag till slut klar med dom.

Men imorgon börjar jag senare, närmare bestämmt kl 10.10, bättre än 8.30 tycker jag.

Och jag är också glad att solen kommer att bestå nästan hela veckan.

cya

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards