RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Robert - 1 september 2009 22:25

Idag var det dags för företagsekonomi som verkar både intressant och något bra att ta med sig ut i arbetslivet. Men klassrummet var varmt, vilket gjorde att det blir lite jobbigt att befinna sig där samtidigt som det kan bli lite svårt att koncentrera sig. Det är nog säkert ett stort problem i dagens skolor, dålig ventilation som gör att man förgås när man väl sitter där inne. Även om man öppnar fönsteret så känner man ingen skillnad. Men det gick bra ändå och jag fick med mig lite hemuppgifter att jobba med hemma. 

När jag får hemuppgifter känner jag att man vill kasta sig över dom direkt, vilket jag gjorde strax efter jag hade kommit hem. Det är i och för sig bättre att jobba hemma tycker jag, och det är för att man får arbetsro vilket kan vara sällsynt i skolan. 

Och jag blev klar med dom på en dryg timme.

Men i alla fall när jag var på väg hem kände jag att gödselstanken hade försvunnit vilket var jättebra för då kan man andas igen.

Jag tycker ändå jag har haft en bra dag idag. Det började med en härlig sensommarmorgon där solen sken och värmde, men senare på dagen så blev det molnigare men värmen var kvar vilket det i normala fall inte gör annars då det oftast blåser lite mer och det känns kallare. Och inte blir det bättre när man tittar på väderprognoserna på tv där dom säger att lågtryck är på väg med mycket regn och kyligare luft. Då börjar vädret bli en aning höstaktigt, så jag får hoppas att solen ändå kan titta fram och värma, även efter den här ostadiga perioden.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards