RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Robert - 11 september 2009 20:37

Då var fredagen äntligen här. Men den här helgen kommer att te sig lite annorlunda, bl a kommer jag att helt enkelt att fixa middagskäk på egen hand både idag fredag och imorgon lördag. Och det är för att både pappa och Monika inte kommer att vara hemma då, men jag klarar mig själv utan några problem och så har det vait under en lång tid, jag är nämligen bra på att roa mig själv. Och jag är inte en festkille så pappa behöva oroa sig för att så fort han inte är hemma så är det fest i huset.


Men i alla fall så dagen varit bra och jag måste fråga dig om du såg på Mittnytt och vädret där, för i så fall hade jag fel angående om att sista dagen som det är 20 grader ute hade passerat. Det är så att på tisdag kommer det bli finfint väder här med härliga 20 grader. Men det är inte bara under tisdagen som det blir finväder utan jag tror att nästan hela nästa vecka kommer att bjuda på soligt väder och hyggliga temperaturer. Men det finns rykten om att i slutet av nästa vecka kommer det att vända till mer höstbetonat. Men än så länge är det långt tills dess och också osäkert beträffande väderprognoserna, det är nämligen så att man kan nästan inte tro på prognoserna nu för tiden.


Dagen var annars rätt bra för första lektionen som skulle börja kl 10.10 var inställd så det blev lite sovmorgon. Men sedan var det klassråd och då var det så att vi behövde en ordförande och en sekreterare till detta och jag tänkte att det kunde vara något för mig så jag gick helt enkelt fram och sa att jag vill bli sekreterare och jag blev det också. Sen var det en annan sak också som behövde två repressentanter, och det var PF (programforum) och jag gick också dit och sa att jag är nyfiken på vad det är för något och jag vill testa det. Så det blev jag och en tjej som är repressentanter för PF.

Kort sagt en lyckad dag för mig alltså.


Men nu är det helg och tid att ladda batterierna inför nästa vecka.

Hej så länge :)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards