RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Robert - 14 november 2012 22:12

Inför väntan på provsvaret, så finns det inget annat att göra än att plugga inför det sista provet i fordonsteknisk teori, som förhoppningsvis är det sista provet som jag gör här, för det vore hur härligt som helst att bli godkänd på YKB del 2 och på det som kommer härnäst. Men som jag har lärt mig av egen erfarenhet, jag kan inte hämta ut nåt i förskott och man kan aldrig vara säker, men jag är rätt säker på att provet imorgon som "Ulfen" har kan gå vägen. Det har jag märkt under hela tiden jag varit här, för dom prov Anna har haft har jag fejlat två gånger på, under "Ulfens" prov har det varit högst gränsfall en gång men inget mer än så.


I alla fall ser det ut just så här på mitt skrivbord på Lägret här i Vännäs:

 

Och imorgon finns det gott om tid att läsa på in i det sista men mer om hur det går får vi se, kanske får jag även provsvaret från YKB-provet och morgondagens prov på samma gång, om jag överhuvudtaget kan gå vidare med flaggan i topp eller om jag får fortsätta våndas medans tiden går.


Mer om det i nästa inlägg, närmast imorgon.


Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards