RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Robert - 6 november 2012 19:15








Kursen har drabbats av ytterliggare ett bakslag, det var när första delen av det sk YKB-provet gjordes. Ett snedsteg på ett delämne gjorde att nederlaget var ett faktum. Men när provsvaret damp ner i mobilen så blev jag faktiskt inte så jättebesviken, det var nästan så att det kändes att inom det ämnet var jag inte så påläst inför och var beredd på vad som skulle komma, och det var inte långt bort för att bli godkänd, bara 2 av 3 delämnen blev ändå godkända. 

 

Nu laddar jag om inför nästa vecka, det förlorade provet får lämna plats åt det som kommer härnäst. Idag fick vi i gruppen nya scheman som täcker dessa tre veckor som är kvar, och nästa vecka blir rätt intensiv, med två prov inom loppet av tre dagar, och kanske får jag göra omprovet redan på fredag samma vecka, enligt schemat står den dagen som reservtid. Och blir det inte där, görs samliga omprov som vår grupp samlat på sig på torsdag sista veckan.


Som sagt, nu peppar jag mig själv och förbereder inför den absolut sista gryningskörningen med Liljaskolan imorgon bitti kl 5.00 sen väntar bara två körningar under dessa kvarvarande veckor, och jag har nyligen löst ut den absolut sista frukostpåsen från matsalen här på Liljaskolan. 


Och nu när klockan är runt halv åtta innebär det att den tidiga sänggången består, i alla fall idag.

Mer bloggande blir det som vanligt imorgon, och då förhoppningsvis med lite goda och härliga saker från gryningskörningen.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards