RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Robert - 29 juni 2010 23:20

Två saker som gör att jag säger äntligen, imorgon skas det inhandlas den sista pusselbiten till rummet, nämligen garderoben. Det ser helt enkelt inte klokt ut som det ser ut nu, kläderna ligger antingen i väskor eller i flyttlådor. Jag vet inte var jag har allt, men imorgon blir det ändring på det. Och det är sannerligen på tiden, för i övermorgon åker jag som sagt söderut, och när man ska packa gäller det att ha koll på var kläderna ligger, och inte behöva rota och gräva i nån låda eller väska. 


Äntligen nr 2, är för det fin vädret vi har fått, fast bara idag. Imorgon ska det bli dessvärre regn, och även i nån dag till. Men till helgen ska det visst bli varmt och soligt, som sedan håller i sig i säkert en veckas tid, så jag säger välkommen värmen och sommaren, ni är efterlängtad båda två. 


Fint väder under hela nästa vecka innebär också goda förhållanden när Gatufesten drar igång i stan, men jag kommer inte vara ens i närheten av festligheterna. Nä, jag kommer att koppla av på Gotland istället, det är nog bättre än att dras omkring där.


Nej, nog snackat om det, lite humor bjuder jag på, tror visst Oldsberg får påhälsning av ett par filurer.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards