RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Robert - 28 juni 2010 23:42

Jag har som sagt fått ordning där jag bor nu, men det betyder inte att jag får fortsätta att hjälpa till att flytta möbler, prylar och lådor. Pappa och Monica ska också dom flytta, och inom bara några dagar ska mitt förra hem vara helt rensat. Men dit som pappa och Monica ska flytta till blir inte ledig förrän i slutet av Juli. Men så har vi tillgång till ett garage hos den enes föräldrar, där man kan förvara allt innan det är dags. 

Men innan dess hade jag ett besök på sjukhuset och ortoped-tekniska, så efter det besöket var jag ett par skor rikare, men det är inga sommarskor jag pratar om, utan det är ett par höstskor, som kommer att komma väl till pass. 


En inte så händelserik dag, men det kommer ju mera, sommaren är inte slut än på långa vägar, ser fram emot Gotlands-vistelsen. Då kommer det bli enligt senaste väderrapporterna mycket sol och mycket värme, härligt.


Nu lite humor från nyhetsvärlden

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards