RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Robert - 3 juni 2010 23:30

Imorgon bär det av mot Medelhavet och Cypern, så lite resfeber har man ju. Men förut var det mycket nervositet i samband med en lång resa nånstans långt bort, varför vet jag inte. Men en sak är säker och det är att jag så småningom har lyckats hantera den, vilket gjort att det blivit lite mindre nervositet. 


Men idag har det varit som vanligt skola, men det var min sista skoldag för det här skolåret, och även sista dagen som jag tillbringar på Åkersvik, för till hösten kommer allt vara klart med nya lokaler i Hedbergska skolan en stenkast ifrån Åkersvik. Många har varit emot det beslutet, men sen i slutet på april har beslutet ståt fast. Och jag tror att allt kommer att gå bra, även om vi kommer att vara i en mycket större byggnad. 

Idag har det varit lite slutbetyg, och det var på Näthandel B som jag fick mitt. Och det blev VG i slutbetyg.

Fast imorse var det tänkt att vi skulle på Naturkunskapen, se en film. Men det kom inga fler från klassen, det var bara jag som var där, så vi sket helt enkelt i det. 


Och under dagen har jag gått och funderat på det här med UF-företag, som vi tvåor kommer att troligtvis syssla med till hösten. Jag har redan fått en idé, och det är att syssla med försäljning av rogivande musik, från ett förlag om jag har känt till länge, och då är det att bli så kallad återförsäljare. Jag hade mejlat tidigare med en fundering om såkallad F-skattesedel behövs för att bli återförsäljare till det företaget. Och idag hade jag ringt till förlaget eftersom jag inte fått nåt svar via mejl. Hon som jag pratade med skulle kolla med VDn, och en stund senare hörde jag på min röstbrevlåda, att möjligheterna är goda för ett sådant sammarbete. Så jag ser ljust på framtiden.


Det var den dagen, nu som avslutning på det hela innan jag åker, blir det några humorklassiker. Det blir sport den här gången av Galenskaparna, mycket nöje.



Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards