RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Robert - 17 juni 2010 19:48

...men inte blev spelet bättre för det. Igår blev det 24 poäng, medans idag blev det 20. Och är det utslagen jag är bra på, är det närspelet som jag är dålig på, ibland siktar jag åt helvete fel. Men jag hoppas att det tränas bort, för är det nåt en bra golfare kan så är det att sikta rätt.


Som sagt finväder idag här nere i Strängnäs, men imorgon blir det inge vidare. Och vad passar då bättre än att åka hem då, ett riktigt bilväder alltså. Några av mina kompisar har eller håller på att bli lite febriga. Då kan man säga att det är riktigt sängväder, fast kanske på söndag kan det bli lite mindre regn eller nästan inget alls.

Men om det blir dåligt väder för mig, gör jag följande:

- Musicerar

- Sover

- Läser

- Knappar på datorn

     En trött 15-åring till höger och en lite piggare 13-åring, behöver inte säga nåt mer.

 

Forbolls-VM är ju på tapeten, med vad det innebär. Nu blire lite sköna självmål under åren, och han som presenterar allt, är ju komentatorernas komentator, Arne Hegerfors.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards