RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Robert - 20 juni 2010 23:40

                   

Som rubriken lyder så river jag nu mitt rum, som jag har bott i dom senaste tre åren. Så klart känns det lite vemodigt att lämna det ställe man tyckt varit så perfekt och bra, men samtidigt kan det vara bra att börja om på nytt, i ett lite mindre rum, men som säkert kommer att bli lika bra.


Hela dagen har ägnats åt att flytta allt, från punkt A till punkt B. För att sedan knöka in allt i det rum där jag befinner mig nu, så lite ordning har jag fått ändå fast det är långt ifrån färdigt. Den här natten får jag tillbringa på en bäddsoffa inne i syrrans rum. Just ja, kom och tänka på att hon har fått min gamla garderob, och jag fick även sätta ihop den. Fast, det är ju klart, den är från IKEA, och jag är en normalhändig person, garderoben gick att få ihop. 


Imorgon kommer jag helt och hållet ägna all min tid åt att få fint, bilder kommer så småningom. Men nu till nåt helt annat.

Många vuxna kommer säkert ihåg när mobilen kom, under 80-talet. Här kommer ett exempel på hur det kunde se ut, hur revolutionerande mobilen var.


Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards