RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Robert - 18 juni 2010 23:45

Nu är man efterthemma i sin hemstad igen, Sundsvall. I och för sig var det en del dimma som möte mig när jag var framme, och det beror förstås på allt regn som kommit medans jag varit borta. Bara idag ska det visst ha kommit rätt mycket regn, 30-50 millimeter närmare bestämt. Fast jag tror det kommer att bli lite sol imorgon (får se vad jag hittar på då), få hem moppen som ståt parkerad hos mamma, eventuellt skriva lite ny musik kanske, vet inte än.


Det här inlägget blir kort, och jag känner mig inte på humorhumör, snarare på musik. Hittade en chill out-låt härom dagen, Youssou N´Dour faktiskt. Får mycket minnesbilder när jag lyssnar på den här, hörde den här nog första gången strax efter att den hade kommit ut och man kunde höra den på radion. Mycket minnen alltså :,)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards