RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Robert - 21 juni 2010 23:47

Tror jag behöver bara en dag till så rummet klart. Det mesta inom möblemang är klart, det som återstår är lite elektriska prylar och lite tavlor, lägger upp nån bild på det imorgon, då jag förhoppningsvis sovit bättre än vad jag gjorde under förra natten. Bäddsoffan som jag ofta har sovit i och som jag sov i natt, var som vanligt, lite obekväm. Och jag vaknade inte riktigt utvilad. Men i natt ska jag sova i den säng som jag är van vid, nämligen min egen säng.


Fast jag får inte glömma vad jag gjort med än bara varit inomhus, nämligen trafikskolan. Och på vägen dit hade det hänt en trafikolycka, en biljävel hade ränt in i ett trafikljus och fått fronten totalförstörd. Och när det trafikljuset som hade blivit förstörd, fungerade inte det övriga rödljusen på platsen. Och det fick jag säga innan jag och trafikskoleläraren körde iväg, att den korsningen skulle vi undvika, vilket vi gjorde naturligtvis.


Det var den dagen, nu blire lite stämningsfull klassisk musik, nämligen Benny Andersson och Orsa Spelmän.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards