RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Robert - 6 maj 2010 22:15

Veckans längsta dag avklarad, rätt hektisk även när jag hade rast. Skulle hämta en skinjacka åt farsan, men kom för tidigt. Den var helt enkelt inte klar. Gör nästa grej, ska beställa hemleverans åt mitt nya skrivbord. Men väl där, säger dom "kvitto obligatoriskt", och var är kvittot då? jo i pappas plånbok, och plånboken är med honom i Enköping. Så jag får helt enkelt vänta tills han kommer hem till mig på fredag (imorgon). Först då kan jag göra det, och jackan ska jag hämta imorgon då den förhoppningsvis är klar.

 

Men det har inte bara varit lite bakslag, utan också lite sega lektioner. Till exempel Näthandel, jag känner att det skulle kunna vara bra om vi hade en till lärare i datasalen, för många av oss fattar inte riktigt hur man gör en egen hemsida. Man får vänta länge innan vår lärare har tid med en själv, drygt att sitta och vänta när man kan göra annat, som att gå in på Facebook, men det får vi inte göra, har liksom inget att roa oss med medan vi väntar. Men det är väl sånt man får ta.


Eftersom det är snart helg, tänkte jag bjuda på lite mer humor idag, så idag kör jag humorklassiker x3 idag. Njut ;)

  

 


Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards