RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Robert - 4 maj 2010 21:27

Fyra dagar kvar till helgen brukar en del säga när det är tisdag, tisdag är ändå lika lång som måndag, fast den känns lite kortare, men jag hade en dryg morgon. Vi i klassen som skulle ha retorik först på dan, men kom det nån lärare, nähä du. Vi stod och väntade i en kvart innan vi gav upp. Detta gjorde att jag fick en håltimme, men för vissa som går samhälle, fick en ännu större håltimme. Skitdrygt, tyckte vi, och vi blev lite fundersam över att ingen hade sagt nåt, inte ens ett meddelande på dörren. Så vi fick inget veta om det skulle bli nån retorik den morgonen. 

  

Och som jag skrev igår att jag ser tveksamt på framtiden, så fortsatte mina funderingar och grubblerier. Detta gjorde att jag fick ångest, som varade nästan hela dagen. Och som sedan kom tillbaka på kvällen, som sedan utvecklades till en huvudvärk. Men mamma har bra tabletter mot detta, så jag tog en innan jag åkte hem till mig. 


Men var det nåt som gjorde att jag kunde sluta tänka på det var att jag hade min körlektion idag på eftermiddagen. Nu känner jag att det börjar gå framåt med körkortet, får mer självförtroende om jag gör saker och ting bra, som idag. 


Det var tisdagen det, nu till dagens humorklassiker.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards