RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Robert - 28 april 2010 19:32

Vet än så länge inte vad jag ska göra på sista april, men det blir väl att man tar sig ett glas, men det återstår att se, det är en bit kvar till fredag. Men det som chockade mig lite var att Curres gatukök intill Hedbergska har blivit totalförstört i en brand, natten till igår. Enligt polisen var branden troligen anlagd. Det känns som det var igår som jag gick in och beställde ett sibylla meal. Känns bara så trist att ett sådant omtyckt gatukök, som ligger när skolan, helt plötsligt går upp i rök. Man får hoppas att det går att återställa det, så man kan gå dit igen och ta sig sin sibylla meal. 

  

Men det är inte bara tråkigheter som har hänt idag, nu är det klart vad som blir mitt framtida skrivbord, ett ergonomiskt. Det går att höja så mycket att man kan använda bordet som ett ståbord. 

Och att jag blev klar med ett skolarbete på Info & Layout, allt är klart för redovisning. Och det ska jag syssla med nästa vecka. 


Nu dagens humorklassiker

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards