RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Robert - 20 juli 2010 21:20

Tisdagen är avklarad för min del, och som det brukar vara på tisdagar så är det bara att jobba på hela dagen. Tänkte börja lite tidigare idag, eftersom jag vet att just tisdagar är fullspäckade av varuplock, och då måste alla hjälpa till för att få verksamheten rullande. Både på mejeri- och kollonialsidan var det mycket som skulle plockas upp och läggas i rätt hyllor, inga problem. 


Imorgon kanske det inte är lika mycket jobb, så jag går till jobbet vanlig tid. Så då kan man vara uppe lite längre än igår kväll. Men tröttheten brukar ta vid den här tiden så det dröjer inte länge förän man ligger i sängen.


Igentligen så har det inte hänt nå stora grejer, så jag nöjer mig med att hålla det här inlägget kort. Men jag tänker ändå bjuda på nåt speciellt, nämligen det här:

Bilden till vänster är man blott 7 år och har precis börjat skolan. Den till höger är idag, tolv år senare. och visst har det hänt en del. Man har vuxit på sig, fått mörkare hår och hud och mer erfarenhet av livet. Man kan säga att jag var lyckligt omedveten om framtiden, men det har inte spelat nån större roll. Jag levde i nuet, utan beskymmer. Eller jo kanske, man undrade om man kommer att bli lika lång som dom större barnen. och visst blev jag det och lite till, yeah.


Nu lite humor, och många av mina kompisar har körkort, och vet vad det innebär. Betala skatt och försäkring, underhålla och tvätta bilen. Och man kan tvätta bilen på olika sätt. Här kommer ett sätt att hålla bilen ren, fast på det ovanliga sättet. Klippet kommer från Teknikmagasinet.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards