RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Robert - 4 juli 2010 20:14

Ja, Gotland är helt och hållet min favoritö, utan tvekan så är det inget snack om saken. Och så har det varit i hela mitt liv, ville aldrig åka härifrån när jag var yngre, ville aldrig åka tillbaka till tråkiga Sundsvall.


Jag kom hit klockan tre på lördag morgon, och jag kan säga direkt att vi åkte inte olycksbåten som var inblandad för ett år sen. Nä, det blev den båt som inte ens varit med om nåt sånt. Under lördagen och även idag så har jag och syrran bara stekt på stranden. Igår var det lite kyligarebåde på land och i vattnet. Men idag var det nog som varmast, hur härligt som helst. Och inte nog med att man kan köpa färska jordgubbar bara ett par kilometer härifrån. Skitgoda är dom, och dom blir ännu godare om man strör strösocker och häller ovispad grädde över dom, mumma blire.


Men imorgon ska jag inte vara på nån strand utan jag ska iväg och spela golf, och syrran ska jobba i tre veckor till så även imorgon.


En annan rolig sak har hänt, nämligen en ny kamera har jag fått, så vänta er finfina bilder härifrån. Min förra kamera har inte varit den bästa om man säger så, och den har jag gett bort till farmor och farfar, för deras har gått sönder, snäll jag är.


Nu blire lite humor, fast inte nån klassiker, utan rätt så nytt material. Martin Timell är med här och är visst lite flummig idag, eller?

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards