RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Robert - 30 oktober 2009 16:30

Hm, fredag idag och imorgon åker man till Stockholm. Man kan säga att lovet är så gott som slut, så vad ska man göra när friheten är snart borta? Jo jag tänkte gå ut och promenera och då brukar det kännas bättre i kroppen när man fått en nypa luft.

Och jag gick en bra bit ner till Granlo och tillbaka, och jag kan nämna att jag gick samma väg som jag gjorde när jag gick runt och sålde Aftonbladet till dom som bor där. Men nu när det är nästan en månad sen jag slutade med det, känndes som att jag var en främling som inte hade något där att göra, men när man är ute och promenerar så kastar man det över axeln det första man gör, men jag träffade ingen som jag kände, jag såg nästan inte en själ där, men när jag närmade mig Hemköp så var det lite mer folk där och eftersom jag hade praktiserat och sommarjobbat där för länge sen så var det några ur personalen som jag träffade där. Varför jag nu var där var att jag hade hört att det fanns lösgodis för 4,90 hg och att jag inte kommer att vara hemma hela helgen så passade jag på.


På vägen hem var det heller inte en själ ute utan bara jag, och jag lade märke till att solen var på väg ner fast klockan bara var halv fyra, och man börjar gruva sig för det totala beckmörker som kommer sen. Men efteråt kommer det att bli ljusare men det kommer att dröja länge.


Som sagt är det Stockholm som gäller imorgon och då ska jag gå upp tidigt så det blir ingen sovmorgon imorron tyvärr.


Önska mig lycka till förresten.

Cya


 

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards