RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Robert - 23 oktober 2009 23:45

Det jag gjorde igår var att dialogdagarna fortsatte och då fanns det en danskurs i salsa. Jag var först tveksam till det men jag tänkte om och sedan var jag med. Det var riktigt roligt också och vi blev instruerade av dansmannen själv nämligen Julio Espinal. Han har verkligen rytmen i blodet och dans är hans ämne.

Det hela tog ungefär en timme men man lärde sig mycket av den timmen, bl a dom viktigaste dansstegen framför allt. Men sen så var det så att under fredagkvällen var det fest på "Våningen" som ligger ovanför gallerian IN mitt i stan.


Och nu är jag här, var på plats strax efter åtta och det hela skulle hålla på ända till klockan två på natten. Men jag stannade där till klockan 23, men jag hade skitkul där. Jag kan berätta att det var flera klasskompisar till mig som sa att jag var grym på att dansa efter att jag hade dansat klart. Och visst kan jag hålla med om det för flera gånger dansade jag så att svetten rann i hela ansiktet. Men så ska det ju se ut för annars kan dom andra tro att jag inte lever upp till det jag gör, men kul var det.

Flera av mina klasskompisar dök upp, och jag är glad att det inte dök upp en viss person för den personen har varit taskig mot mig förut, men annars var det flera som inte kom men dom kanske kommer under den sena delen av festen.


Men annars så är det änligen helg och höstlov som jag har längtat efter, för det första jag ska göra imorgon är att sova ut för under dialogdagarna har det varit tidiga mornar och som hållit på till sent på eftermiddagen. Och nu är det så att jag inte kommer att vara i skolan under resten av terminen för direkt efter lovet är det ju dags för APU, och jag kommer säkert att sakna alla människor som är där eller gör sin APU någon annanstans.


Men nu måste jag snart gå och sova men här kommer en rockklassiker


Ha det :)



Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards