RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Robert - 24 november 2011 23:04

Gotland väntar ännu en gång detta år, och det som ser ut att bli en kul weekend till sveriges ö nr 1, kan bli lite hur som helst. Väderprognoserna visar på hårt väder den dagen som jag ska tillbaka till fastlandet (och även fredagen då jag åker dit), och det värsta är att då kan jag inte ta mig hem till Sundsvall som det är tänkt från början. Risken är att Destination Gotland kan ställa in färjeturer om vädrets makter får som det vill enligt väderkartorna, dvs med styv kuling eller till och med storm.



Det i sin tur att jag missar tåget som ska ta mig hem, och då går jag miste om pengar eftersom jag valde ej ombokningsbara biljetter hos SJ. Då får jag helt enkelt punga ut med ännu mer pengar för en kanske dyrare tågresa, eftersom jag nu bokar så sent som bara några dagar innan avresa.


Nu till nåt annat, för ett litet tag sen så tog jag mig friheten och skapa en egen logotyp för min musik. Och sen har denna logotyp tagit plats i headern. Nu går min musik under namnet "R I M", detta är dock inte ett företagsnamn utan ett projektnamn, som i fortsättningen representerar inte bara musiken utan även foto, som också förekommer på denna sajt.


Nu lite musik.

    

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards