RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Robert - 12 oktober 2010 20:53

Då var tisdagen slut för min del, jag ska sammanfatta det som varit och inte minst att vi i klassen fick vara på Himlabadet här i stan. 40 kronors inträde var inget man tackade nej till precis, och inte heller att få vara där. Det fanns lite grejer som man ville undersöka, men ska jag säga vad jag tycker så tycker jag att badet var lite medelmåttigt, jag hade hoppats mer på fler åkgrejer men så var det inte. Men nu var det så att Turbon (en vattenrutschbana) var stängd på grund av ombyggnation. Men när den är öppen igen så kanske det blir lite roligare att vara där, men som det var just då så blev det lite tråkigt efter ett tag. Nä, tacka vet jag ett äventyrsbad uppe i Piteå, där kan man snacka om bra grejer.

Sorry, men Himlabadet lever inte upp till mina förväntningar. Jag hoppas att det lever upp till andras förväntningar.


Jag nöjer mig såhär, nu ska jag plugga lite teori, har körlektion imorgon. Nu lite musik från filmen Donnie Darko, känsliga lyssnare varnas.



Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards