RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Robert - 7 oktober 2010 23:10

Som sagt besöktes Stockholm av hela Handelsprogrammet måndag och tisdag, och jag kan säga att det har varit en trevlig och intressant resa, och skolan hade hyrt en dubbeldäckare som skulle tas oss ner, både el och internet fanns ombord. 


Och boendet var ett vandrarhem i form av en tjusig skuta (af Chapman) som var nyrenoverad och bekväm. Väl i Stockholm passade jag på att utforska stan på mitt lilla sätt, utrustad med kamera gick jag i stan och fotade som en turist, sen finns det sådana som är värre, tro mig.


Höjdpunkten på resan var såklart museerna som skulle besökas så som Kungliga myntkabinettet och Hallwylska musseet, och att besöka platser som man har strävat efter. Här kommer det lite bilder från resans gång.

 

             

Det var också under resan som har gjort att jag fattat ett beslut, jag ska köpa en mini PC, en hälften så stor laptop som en vanlig laptop. Och jag vet redan vilken jag kommer att slå till på, mer om det imorgon.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards