RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Robert - 9 september 2010 23:26

Det känns så i alla fall, började med att klassen skulle bli fotograferad, och vi var rätt få jämfört med förra året. Då fick jag som är längst i klassen stå. Men i år blev det annat, nämligen att vi bara var fem killar, och vi fick sitta de här gången. Tjejerna fick stå, medans vi killar slappade i stolarna framför.


Sedan följde några lektioner som bidrog till att denna dag skulle bli en lång dag. Men mitt i alltihopa fanns det tid för chill. Och istället för att gå till min oas i skolan, som är biblioteket, gick jag till den lilla tjärn som finns intill, inramad av mycket grönska. Här kan man låta tankarna komma och gå som dom vill helt enkelt.

Senare när skolan var slut, var det dags för säsongens allra första bowlingträning, härligt att få komma igång, och jag kan säga att jag var en av dom bättre, kände mig inte så värst ringrostig som jag först trodde, gick rätt bra.


Sen kom det som jag väntat på, nämligen att inspelningsprogrammet fungerar som det ska, passade spelat in en ny låt också när jag ändå var igång.

Rummet har blivit det som jag vill att det ska vara, sovrum och studio på samma gång.

Hemmastudio?


Det var allt jag hade att bjuda på idag, cya ;)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards