RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Robert - 4 september 2010 23:45

Kan berätta först att den här förbannade förkylningen som jag har, fortsätter att vara envis och vill vara kvar inuti mig, så man är inte helt på topp, fastän man borde vara det. I fredags vaknade jag med tre förkylningssymtom, huvudvärk, snuva och hes-het. Snuvan har man lindrat med näs-spray och huvudvärken med värktabletter. Men när det gäller det andra problemet, halsen, så har jag inte kunnat göra så mycket, fått bara gå om kring och låta vissa stunder som Bengt Magnusson, ni vet han programledaren på TV4. 

Men jag hade i och för sig bara två lektioner den dagen, så man kunde åka hem direkt och vila. 

Men när det inte var förkylning som bekymrade mig, så är det en annan sak. Det är nu fyra månader sen jag gjorde slut med min dåvarande flickvän, helt enkelt för att det inte funkade, och visst kändes det jobbigt och ledsamt men också helt rätt, jag orkade inte helt enkelt, mådde psykiskt illa strax innan jag gjorde det. Men nu är problemet att hon inte har släppt taget än, hon vill fortsätta vara ihop, men jag kan inte, hon har känslor kvar för mig men inte jag. 


På måndag ska vi ses, och då tänker jag ta upp det här, jag vill inte ha nån efter mig mot min vilja. Det är absolut inte rätt, så nu vill jag att hon ska ha klart för sig att vi kan fortsätta vara kompisar, men att det inte kommer att gå om hon ska hålla på detta viset, då håller inte ett vänskapsband, helt enkelt. 


Nu ska jag inte fortsätta älta mer om det här, nä lite musik kan jag bjuda på, det blir en Medwyn Goodall, igen.


Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards