RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Robert - 8 september 2010 23:09

Har inte varit på blogghumör, har haft annat och tänka på. Bland annat skolarbete och inte minst det här:

  Det som syns på bilden är mitt data-skrivbord, och i det här fallet håller jag på att installera ett inspelningsprogram, SEQUEL 2 heter det.

Nu kan jag spela in, mixa och mixa och lite till. Och jag har provspelat, och resultatet är mycket bra, till skillnad till min bärbara porta-studio, som envisades med att brusa på dom tysta partierna när inget instrument spelades. Nu är det problemet i alla fall ur världen, och jag hoppas kunna lägga upp nåt även här längre fram.


Får som sagt inte glömma bort skolan, och jag tycker att nu börjar det kännas lite segt, men det är väl så här som det kommer att vara i början. Och lite hemuppgifter har mna fått hem som man har börjat jobba med, bland annat i Svenska B där vi snart kommer att ha nationella provet lite senare i terminen.


Nu ska jag ta och vila upp mig, för imorgon äre fotografering på gång, som till skillnad från förra året är under tidiga morgonen.


Hej hopp! 

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards