RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Robert - 2 september 2010 20:35

Det blev inget skrivande igår, och andledningen är att jag både är förskyld och hade en del och göra. Har gjort om en del i rummet, en till bokhylla har tagit plats där.

    

I och med att den nya bokhyllan är på plats, så har förvaringsmöjligheterna blivit fler, bokhyllan var rätt billig, 199 spänn på IKEA. Det är ingenting jämfört med liknande bokhyllor i andra möbel-affärer. Jag är helt nöjd med resultatet måste jag säga.


Idag hade jag lite skoj under morgonen. Jag skulle få åka till halkbanan som ingår i min körkortsutbildningen. Och det var fördjävla roligt, att sladda lite på banan. Men jag fick avstå från två lektioner i skolan, men det var det värt tycker jag.


Sedan fick klassen gå till Västermalm och lyssna på Maria Wetterstrand från Miljöpartiet, och vad kan man säga om henne? Jo, hon hade många mål om att vi ska bli bättre på miljön, men det som jag saknade var hur dom skulle göra med jobb-frågan, men det fick nån fråga om. Och då kom det fram minsann, men dom jobb hon rabblade upp var inom offentlig sektor, bygg och nåt ämne till. Inget om jobb inom handeln.

Maria Wetterstrand

Jaja, man kan inte göra alla till lags, så jag får fortsätta leta på rätt parti, och sedan kanske rösta på det senare i september.

Nu lite musik, inom den genre som jag kanske värderar allra högst. Jag ger er Medwyn Goodall



Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards