RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Robert - 27 mars 2010 17:05

...var att vara medmänniska, vilket jag är åt mina kompisar. Oftast handlar det om familjebeskymmer eller kärleksproblem, och just kärleksbekymmer var det den här gången. Men jag har inte tänkt rabba upp det som sagts, det vore helt enkelt inte rätt. Man blir ju själv förbannad när man får höra sånt här, man blir även frustrerad också. Men det ovanliga var att detta fick jag ta emot på morgonen, för ofta har det varit senare på dygnet, så jag fick växla mellan frukosten och datorn men det kan man bjuda på. Vad gör man inte för att upprätthålla en god vänskap. På senare tid har man blivit bättre vänner när man funnits där som en hjälpande hand.


Men efter den morgonen skulle jag ner till stan, skulle vara tillsammans med älsklingen för en liten shoppingtur. Och senare på kvällen blir det disco, känner på mig att det kommer att bli en rolig kväll. 


Så får det bli, hej svejs.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards