RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Robert - 5 mars 2010 16:14

Nu bär det av mot Egypten, en resa som börjar om bara några timmar mot Stockholm-Arlanda, och imorgon, rätt så tidigt går planet först mot Wien, och sedan mot Kairo. Vid lunchtid har jag nog tagit mig ut ur flygplanet och tagit mina första fotsteg på egyptisk mark.


Men det är med viss saknad jag måste vara ifrån älsklingen, vi kommer inte att kunna varken se varann eller prata med varann när jag är där. Och det är för att det kostar så mycket att ringa därifrån. Men ett och annat sms ska väl inte vara så svårt att få iväg. Vi såg förresten igår, jag hade avslutat skolan och skulle hem till henne. Det var också bortamatch för Timrå mot Färjestad. Och dom vann med 3-1. Och då kan man säga att slutspelet känns nära, vi får väl hoppas att dom vinner dom fem resterande matcherna så är nog slutspelet räddat.


Men när matchen var slut var det dags att bege sig till hållplatsen för hemmfärd. Vi kramade om varann för sista gången innan jag klev på bussen och åkte hem.


18.08 går tåget mot Arlanda ikväll, så nu måste jag stoppa in dom sista grejjerna i väskan. Jag är tillbaka i stan den 16 mars, och då kommer jag förhoppningsvis lägga upp en hel del bilder här, så håll utkik efter det.


Nu vill jag önska alla mina läsare ett trevligt sportlov.


Ha det :)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards