RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Robert - 17 mars 2010 18:45

Då var jag tillbaka från min semester i Egypten. Jag kan berätta att bilder därifrån kommer så småningom, och det blev både foton och filmer, jag ska se om jag kan ladda upp filmerna men just nu fokuserar jag på fotona.


I Egypten var det ovanligt varmt för årstiden, under dom flesta dagar som vi var där låg temperaturen på mellan 30-40 grader, en hetta som inte ville ge med sig men strax efter att vi hade åkta därifrån var det lite mer behagliga 20-25 grader vilket är mer normalt.


Just Egypten innehåller många servärdheter och då är det frågan om tempel, monument och museer, och första dagen ägnades åt passande Egyptiska musseet i Kairo och Pyramidena i Giza. Just pyramiderna är ett måste att se, jag vet själv att har man inte sett dom, har man inte varit i Egypten.


Men det har varit lite kämpigt för värmen och saknaden av älsklingen, tio dagar känns långt. Hon sickade sms där det stod gång på gång hur mycket hon saknade mig och att hon inte hade nåt att göra när jag inte var hemma. Men nu när jag äntligen hade kommit hem så blev det en hel del kramande och pussanden. Och efter att jag hade kommit hem i tisdags, hade jag lite papper som skulle fyllas i på skolan. Sedan åkte hon och jag hem till henne, och hon bjöd på middagen.


Och slutligen påminner jag om att bilder från Egypten kommer inom kort så håll utskik här på bloggen.

Snygg hatt va?!

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards