RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Robert - 21 december 2009 21:45

Gud va skönt det ska bli med lite återhämtning och samtidigt blicka tillbaka på en termin som har varit både spännande och tuff. Och det tuffaste var så klart APU n som jag höll på med, men det har också varit spännande. Men jag tycker att skolan borde ta mer ansvar när dom sätter in ett skolämne på sämsta tänkbara tid nämligen efter det hårda jobbet. Det har gjort att jag kommer till skolan trött, uppstressad och utmattad. Det är sämsta tänkbara beteende när man ska sitta i en skolbänk och vara koncentrerad på vad läraren säger och gör. Nu har jag kommit i kontakt med en person som verkligen förstår hur jag har det. Jag vill absolut inte att det ska hända igen för då tror jag att jag kommer att bli helt sönderjobbad. Men men det är långt tills nästa praktikperiod och på den tiden hinner man se till att allt kommer att gå rätt till, får jag hoppas.


Men det är en annan dag imorgon, en riktigt kort dag. Den börjar 8,30 och slutar nångång mellan 11,00-11,30. Tror jag och flickvännen hittar på nåt då, nu är det länge sen vi sågs, känns det som. Och snö har det kommit i massor och det ska tydligen komma mer senare. Men eftersom dagens väderprognoser är så osäkra och opolitliga kan det bli förändringar vilket jag hoppas på att det kommer att bli, för nu tycker jag att det har kommit tillräckligt. Mycket trafikolyckor har inträffat men inga allvarliga personskador har rapporterats vilket är ganska skönt.


Nu är det nog läge att krypa till kojs och hoppas att alla ni som läser detta får ha en fortsatt trevlig fortsättning.


Cya :)


Kommer ni ihåg det här? Jo det är från förra vintern då det kom rikligt med snö och det är mycket troligt att det blir så även i år. Visssa blir glada, andra inte.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards