RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Robert - 4 december 2009 17:30

Ja, det är sant. För igår kom jag hem efter en dag i Bollnäs, med en medalj. Men det var riktigt tufft i finalspelet men jag lyckades ta mig dit, jag kom tvåa efter kvalomgången och fick även veta att jag var den i min klass som lyckades med att notera högst poäng i en serie så jag fick pris för det med. Men i alla fall så var det tufft i finalen, dom som fick silver och guld var helt överlägsna.


Det är en konst att spela bowling och jag har hållit på med det i sju år, och börjar bli proffsig... nja, det kan jag inte riktigt påstå för jag har en bit kvar tills det sitter, och jag är på god väg. För tidigare har jag lyckats ändå med att spela hem priser, och än så länge är jag nöjd med det. Men mitt finalspel är jag inte riktigt nöjd med, för jag fick en riktig usel start, och lyckades inte med att hänga med i spelet. Hade jag spelat lika bra i kvalet hade mina chanser blivit sörre men nu blev det inte så tyvärr.


Men man kan ju tänka så här, detta var det första skol-SM:et som någonsin annordnats, och att lyckas med att ta hem ett brons är en bra start på det hela.


Men nu är det som sagt helg, och då ska jag vara med älslingen, hon kommer förresten hit alldeles snart.


Trevlig helg :)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards