RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Robert - 23 februari 2011 22:19

OKej, det drar ihop sig till det som kanske inte gillas av många, att ha prov ganska tätt som ett imorgon och ett på fredag. Men tidigare när jag har stött på denna situation så har det oftast löst sig med hyfsade betyg som följd. Så nu lägger jag mycket tid på att göra så att ännu den här gången ska gå utan problem, och det är därför jag skriver detta inlägg kort. 


Och så har det varit mässa med en hel hög med UF-företag som man har tittat noga på, ja inte alla förståss. Och man hittade också lite sånt som kan vara vettiga att ha med sig, en bok om hur du undviker kulturkrockar osv, och en fiffig grej som gör att dina matkassar står upprätt under hela bilresan från affären till hem. Men också ett par grejer som jag gav bort senare, var hos en kompis som fyllde år samma dag, och på mässan fick jag lite idéer om vad man kan ge, och grejerna kom faktiskt från den egna klassens UF:are.


Nä, nu äre dags för plugg ;)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards