RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Robert - 21 februari 2011 22:50

Hm, vad händer under denna vecka tro? Jo balnd annat äre mässa ute i Nordichallen här i Sundsvall. Ska bli intressant vad mina kompisar har hittat på och hur dom har tänkt när det gäller monter och utseende. Det kanske inte var så konstigt att det inte alls var många i skolan idag, antingen jobbar dom på i mässhallen eller så skiter dom i att det är lektion, bara en lektion på hela dagen dessutom, så visst kanske man gör sig bekväm i att stanna hemma, man kanske också skulle göra det, om man inte var sånt pluggo.

För visst kan jag hålla med mina kompisar att jag är ambitiös och vill alltid ligga på topp, och det märks inte minst att jag både är elev och har förtroendeuppdrag som elevhuvudskyddsombud, kom på att jag har möte på fredag där jag som elevhuvudskyddsombud är kallad till. Och samtidigt har två prov, ett på torsdag och ett på fredag. Något som jag är lite emot, men man har kämpat igenom sådant förr och det har trots min förvåning gått rätt bra, oftast.


Nä nu äre plugg som gäller, och tills nästa inlägg kommer får ni här lite musik. Den här gången klassiskt/new age-aktigt, och som framförs live av Secret Garden.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards