RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Robert - 24 december 2010 00:23

Då var julen här, som de allra flesta år. Och just det här med julstämning har inte gjort nått större väsen, och till och med gjort att denna jul inte har känts så märkvärdigt och viktig, fast den igentligen är det.


Som sagt, även om den inte känts så viktig har man ändå fått några julklappar och även ett och annat julkort. När julklapparna skulle delas ut, var det jag som frivilligt tog på mig den uppgiften. Och dessutom lagt en julklapp i en väns brevlåda senare, i skydd av mörkret.


Och nu när julen är här, så tänkte jag bjuda på ytterliggare ett klipp från en julkalender som man diggat. Den är visserligen från samma år som jag föddes, men har ändå kunnat se den med hjälp av DVD och webben förståss.


Jag ger er Sunes Jul, en historia om en ganska virrig och pinsam, fast samtidigt rätt så rolig familj, om hur dom gör när det ska firas jul.


Mycket nöje ;)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards