RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Robert - 9 december 2010 22:28

I onsdags var det så dags, en färdig-mixad demo, på väg ut. Med tre härliga musikstycken som väntar på att få spelas, och jag som också väntar på nåt. Det ska bli spännande såklart.

Tror att den kan vara framme kanske imorgon eller i början på nästa vecka, för mig är det bara att vänta. Och som det heter "fortsättning följer".


Det som slår mig är att det är nästa vecka och två dagar av veckan därpå som återstår av höstterminen, men den fortsätter även en bit efter jullovet. Med andra ord, det har gått ruskigt fort, inte långt kvar till det som många väntar på under sommaren 2011.


Så får det bli, och nu lite musik.

En New Age-artist som jag har lyssnat på sedan jag överhuvudtaget visste vad jag lyssnade på, är Tony O´Connor från Australien. Men det är samtidigt tragiskt att han gick bort tidigare i år endast 49 år gammal, av en hjärntumör. Hans musik har berört många, och även mig.

R.I.P Tony O´Connor :,)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards