RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Robert - 4 december 2010 00:36

Ja då vare fredag igen, och med det lite återhämtning inför nästa vecka som kommer att vara nästan likadan som den som varit, ytterligare några prov ska avverkas. Känns ändå som att man har kommit en bit på vägen till studenten, har bland annat kikat lite på mejlen och där kunde man visst kika lite extra på studentmössan.

Nu tar jag i alla fal helg, och det som står närmast på min "att-göra-lista" är göra klart i studion. För nu när min musiklärare har godkänt mina sk musikstycken, är det bara en tidsfråga innan jag sitter med ett kuvert i handen med en demo inuti. Och visst känner jag mig nöjd med det jag har åstadkommit, men efter att ha lyssnat på styckena fler och fler gånger, börjar man så småningom tröttna på dom. Men när jag är i studion, så både vill och kan jag skapa nåt nytt. Jag får se hur det slutar.


Nu tar jag helg, cya!

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards