RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Robert - 23 augusti 2012 21:29

Turerna kring färdskrivaren fortsätter, men den här gången var det mest genomgång/repetition inför provet på måndag. Men idag gick också startskottet för det första grupparbetet, jag min kompis Anders valde "förbättra service i bussen för passagerarna" som ex info-skärmar etc.

 

Idag fick vi också schemat över dom närmaste fyra veckorna, och redan nu vet när teoriveckan respektive då vi har kurser i hantering av farligt gods. Ja, även bussförare ska lära sig detta, tro det eller ej.


Nu närmast står sängen därefter en hel dag för sk självstudier som sedan avslutas med en resa tillbaka till Sundsvall igen, för under varje veckoslut drar jag hem till hemorten.


Nu säger jag godnatt från Vännäs.

 

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards