RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Robert - 22 februari 2012 23:12

Ett nytt inlägg måste skrivas, och i skrivande stund har jag avverkat ytterliggare en arbetsintervju där företaget var den här gången ett telemarketingbolag, Televinken AB i Härnösand. Ett företag som ringer upp befinliga kunder hos bland annat ComHem och Viasat och på så vis genomför merförsäljning eller ger erbjudanden för kunden. Innan intervjun hade jag bestämt hur jag ville spara på minnet i mitt huvud och inte gå miste om info genom att bara anteckna. Jag tog med mig min porta, en diktafon som skulle få vara till min hjälp, och visst behövde jag den, nu kan jag lyssna om igen och göra en helhetsbedömning lättare av jobbet.



Efter att ha först gjort uppdrag som musikinspelare, har den fått nytt liv. Den ska nämligen tjänstgöra med mig vid anställningsintervjuer så att ingen information går förlorad.


Däremot är jag inte särkilt pigg på att tacka ja till ett jobb som telefonförsäljare utan fortsätter med andra jobb att söka inom både försäljning och kundservice. Däremot har Iris Hadar, det utbildningsföretag som jag är på måndagar och tisdagar hittat en plats som kan vara rätt. Under nästa vecka ska jag besöka Berners i Birsta, en bilhandlare. Uppgifterna består av att hålla ordning på lånefordonen och även lite administrativt arbete också, vilket skulle kunna vara den perfekta kombinationen för mig, och inte telefonförsäljning.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards