RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Robert - 14 februari 2012 13:17

Som rubriken lyder så har jag fått ett nytt uppdrag, nämligen hos Billigast.Me, där min roll kommer att vara prisundersökare dvs att jag besöker butiker och kollar hur mycket en viss vara kostar hos dom. Jag har fått en lång lista på varor jag ska kolla och det ska bli intressant. Webbsidan ifråga kommer att vara tillgänglig den 20 februari där vem som helt kan gå in och kolla hur mycket maten kostar hos dig, webbsidan är alltså rikstäckande


Det här lilla uppdraget är bara ett extraknäck, så mitt fortsatta jobbsökande fortsätter. Och jag har lyckats sluta tänka på vad som skulle ha hänt om jag fortsatte hos Internationall Atis eller ännu värre, skrivit på några anställningsavtal. Men det tänker jag inte på nu utan fokuserar på mitt kommande uppdrag hos Billigast.Me

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards