RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Robert - 24 maj 2011 23:15

Imorgon går startskottet för en period med lycka, festande och tyvärr också ett farväl, och det börjar med mösspåtagningen på torget följt av fest på stads. Så nu är det på tiden att ta fram lådan där partyhatten (studentmössan) sedan februari har legat gömd och väntat till rätt ögonblick. 

 

Nu ska den upp i ljuset och på min skalle för att sedan gå mot framtiden, men det börjar på torget kl 15, och förhoppningsvis kan även solen få visa sig. Vi minns väl hur det var ifjol då det regnade från en nästan 100 procentigt grå himmel, men nu ska det bli ändring på det, hoppas jag.


Men under tiden man väntar kan man göra andra saker, som till exempel åka till Matfors för lite fotande. Men idag känns det väldigt kul att jag just idag har gett min gamla skola där sk "Taktilstimulering" finns, en CD med min musik, det känns spännande att få se hur eleverna tycker.

 

För er som inte vet vad Taktilstimulering är, så kan jag berätta att denna masageform som är till skillnad från den vanliga massagen där man knådar och jobbar med muskler, är i huvudsak inriktad på lätt beröring som är mjuk och följsam, som kan ge bland annat smärtlindring och avslappning genom att utsöndra ett hormon, men jag tänker inte gå in på så mycket detaljer


Det var allt för nu, fortsättning följer.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards