RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Robert - 3 maj 2011 23:11

Till er som tror att jag ska vara i stan hela helgen så kan jag säga, sorry men jag drar iväg en gång till, och den här gången är det till Gävle. Väl där är det cruising på G, och då är jag framme med kameran, med ett resultat som jag kanske publicerar här.


Man har ju varit ute på resande fot nu i helgen till Kalmar, och SM i bowling, men vi som hade åkt ner dit fick åka hem tomhänta, men det man kan glädja sig åt är att jag fick bäst poäng av alla vi som åkte ner dit. Under resan fick jag det jag ville ha av SJ, nämligen att komma ner dit och hem på utsatt tid, så tack SJ för den resan säger jag.

Det börjar märkas att det inte är långt kvar av skolan, för nu är det inte långt innan APUn är avklarad, tre veckor återstår. Och jo, jag vet att det inte alls känns som Maj, det har faktiskt snöat och haglat en jäkla massa, och det har varit också lite väl kallt. men sen har jag hört att värmen återigen ska komma tillbaka, lagom till helgen och kanske resten av sommaren också.


Men nu nog om det, och nu blire lite film-musik, och ska jag erkänna så är det här en av dom bästa soundtracken till en film, nämligen ett stycke från Donnie Darko.


Funderar starkt på att hyra den, vid nått tillfälle.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards