RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Robert - 8 januari 2011 00:11

snö, snö och åter snö, finns tydligen inget sämre med att börja det nya året med kopiösa mängder med snö. Under gårdagen kunde jag inget annat än att ge sig ut och skotta, mm jag vet. Och man har alltid hört att man ska lyfta rätt när man tar upp den tunga skyffeln med snö och sedan slänga allt. Och jag har hört att några här i vårt vita land har skottat så mycket att man blivit sjuk på kuppen. Så vill jag naturligtvis inte att det ska vara, utan ta regelbundna pauser, för det går åt mycket kraft att få bort allt.


Igår var det kulmen på allt, men när det blev kväll så hade det faktiskt upphört.

Nu fick säkert många dra en lättnadens suck över att det har gett sig, för den här gången. Nä, ska jag vara helt ärlig så är jag hellre inne och gör i ordning ny musik, för nu börjar arbetet med att skapa nytt, och varför kunde man inte göra det när allt var som värst därute. 


Nä nu måste jag fixa vidare i studion. Cya ;)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards