RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Robert - 10 februari 2010 22:14

Ja, vad ska jag få ur mig nu, förutom att jag fått ett bra betyg på ett prov i Praktisk Marknadsföring B, att det är Alla Hjärtans Dag till helgen. Nu när man har flickvän har man ju nåt att fira. Och vad pasar då bättre att börja med en god middag hos henne och sedan bege sig till stan och bion och se en film. Det är precis det vi tänker göra. Vad mer, jo att jag har kommit i kontakt med en gammal go vän, och det är hur kul som helst. Senast vi sågs var nog säkert åratal sedan. Vi gick på samma högstadium tillsamans by the way.


Men just nu sitter jag och inväntar sömnen, måste vara utvilad i morgon eftersom jag kommer att ha en riktigt lång dag framför mig, 8,30-16,20. Hur många timmar blir det tro, hm... nästan åtta timmar blir det, och det är den längsta dagen på hela veckan. men det är bara varanan vecka. Det är så att just denna vecka ska jag på naturkunskapen labba. Förra gången tittade jag och min grupp i mikroskåp, och se skillnaden på en växtcell och en djurcell. Undrar vad vi kommer att göra imorgon.


Men sen när dagen går mot kväll, ska älsklingen få följa med när jag har bowlingträning. Och därefter ska vi se Sundsvall Dragons. Hoppas dom tar hem den här matchen, dom har åkt på två förluster hitils.


Nu tror jag tröttheten är över mig så jag tänker släcka ner. Men jag är tillbaka, och då tänker jag lägga upp lite bilder när det var Korpiad i Falun i förra helgen.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards