RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Robert - 3 februari 2010 23:30

En kort skolvecka är liksom slut, för det blev bara tre dagar i plugget. Men jag har haft under en av dom här dagarna prov i Praktisk Marknadsföring B. Och den kursen är det många utav mina klasskompisar som inte tycker att den är bra, eller kuren är i och för sig bra, men det är många som stör sig på våran lärare som har den kursen. Och just den läraren har inte haft så lätt i sin karriär inom läraryrket. Rektorn våran har berättat för oss i klassen att dom jobbar på att göra så hon kan syssla med nåt annat. Men tycker att mina kompisar har fel, för jag själv har inte haft så mycket problem med henne.


Men nog om skolan, för nu till helgen åker jag bort, som jag har tidigare berättat, och med det kommer jag inte att få träffa älsklingen då. Och det är nåt hon inte gillar, tänk dig själv att åka bort två helger på raken, utan att få vara tilsammans med den man älskar. Jag förstår henne till fullo, hon har sagt gång på gång "du får inte åka!!!", men jag har berättat att sådana här tillfällen förekommer sällan, så efter den här helgen dröjer det länge innan jag åker bort en gång till. Vi ska för övrigt träffas imorgon, och då blire hockey, Timrå möter HV71 borta, kan bli tufft tror jag, men vi får se.


Nu lite musik av den populära gruppen från Norge, jag menar Donkeyboy. Enjoy :)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards